|
Právě je stř 05. úno 2025 13:44:50
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 18 ] |
|
Kurt
|
Napsal: ned 19. črc 2009 9:47:51 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 06. dub 2008 10:14:38 Příspěvky: 189 Bydliště: Praha
|
Kup si 750. Váha šestky a výkon litra. pokud neměříš 2 metry a nemáš 120 kilo tak s ní nebudeš mít problém, jinak co k tomu dodat? Při jízdě ti připadá že máš za prdelí hořící raketu. toho litra bych se taky nebál. Je to o tom jak to máš srovnané v hlavě ale to tady rozebírat nebudem. hodně štěstí při nákupu
_________________ Kurt www.pikadorbikers.cz
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: ned 19. črc 2009 16:38:42 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Tak nejlip je na tom asi ta K5litr(sestky a 750 sou o rok opozdeny takze k6)Jinak sestku sem nejel tak nevim,ale jel sem 750K8 a rozhodne fajnova masina,podvozek super a vykonu na rozdavani,jen ji musis drzet minimalne nad 5tisic jinak nefunguje.Ale to urcite vys,cim mensi motor,tim vyssi otacky.750 ma nevyhodu akorta na okruhu pri nejakch zavodech
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: ned 19. črc 2009 21:15:36 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
4man - proč by měla být potíž v tom, že nemá konkurenci?? To je by the way na 750 právě to chválihodné, že i s absencí konkurence je pořád tak megakvalitní. Jinak co vím, tak šestka by měla být ve své třídě asi nejumírněnější ze všech japonských. Má ten nástup relativně lineární, na opačné straně barikády stojí R6.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
p.ninja
|
Napsal: ned 19. črc 2009 21:29:51 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00 Příspěvky: 271 Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
|
Já teď řešil taky novou machnu a dost jsem toho sjezdil. Co se týče mě, litra jsem taky zavrh. Rozhodoval jsem mezi gsxr 600, 636 ninja a r6. Měl jsem na to cca sto tyček. Co se týče motorek tak v týhle ceně se dala sehnat gsxr 600 slušna 2002 nebo horší 2003. Thale fakt slušně jede celkem odspodu, ale ničim mě nepřekvapila. Pak R6 rok 2002-2003 jako u gixera, jízdně mě ale natchla nejmíň, celkem slušná odspoda, ale navrchu oproti ostatním trochu zaostávala, teda aspoň ta co jsem ji jel. pak zx6r ninja v týhle cene rok 2003 - 2004. Motorka do 8tisíc vůbec nereaguje, ale pokud se nad to dostaneš dějou se neskutečný věci. co se týče rámu všechny bych řekl že měly rovnocenej, ale to na skušební jízdě moc neotestuješ, brzdy jednoznačně nejlepší kawa. Závěrem, neskusil jsem cbr 600rr, ta by dle všeho měla být asi nejlepší ale připlatíš si. Ať si píše kdo chce co chce u mě vyhrála 636 a mam ji doma.
|
|
Nahoru |
|
|
pylot
|
Napsal: ned 19. črc 2009 23:53:55 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51 Příspěvky: 255 Bydliště: Trutnovsko
|
Jak muzete to paradne vypadajici, krasne jedouci a okamzite reagujici SVcko s nadhernym zvukem vymenit za takovou ctyrvalcovou plinu jako je GSXR 600 nebo malou ninju nebo za jakejkoli jinej sestkovej ctyrval... No fuj vy. Stydte se. To uz aspon tu 750 nebo litra.
_________________ fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: pon 20. črc 2009 0:09:34 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6558 Bydliště: Praha
|
ze u nijni vyhrala ninja se nedivim kazdopadne na 6tku do suzamoto se taky chystam na testovani chtel jsme je sjet vsechny najednou kdyz je tam meli tj 600 > 750 > 1000 nakonec se ale nepovedlo, pocasi a 1000 byl zabranej nebudu psat co se prej lip ovlada a lip jezdi atd aniz bych na tom sedel takze si to projet a uvidis sam ps: nezapomen treba na VTR SP1 ci SP2
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: pon 20. črc 2009 0:39:31 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
pylot - rychle reagující SV? Je vidět, žes už toho najel na kde čem... až někoho potkáš s některou níže uvedenou šestkou třeba na benzince, tak ho popros, ať tě nechá na volnoběh aspoň zatáhnout za plyn a pochopíš, že SV je všechno, jenom ne rychle reagující. A že to vyhrála Ninja se nedivím vůbec, mezi šestkama téhle generace je megaostrá a v téhle době byla taky hodně úspěšná v závodění.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
mateSAS
|
Napsal: pon 20. črc 2009 9:05:54 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
Ne ze bych chtel porad prusit ... ale nad trivalcem jsi nepremyslel? Chces kupovat novou motku? Pokud ano, tak myslim, ze nemuzes udelat chybu... Cena srovnatelna se Suzou, oproti ostatnim levnejsi. Motor neskutecnej!
O cem mluvim? Triumph Daytona 675 ... jukni na ruzny testy a srovnavacky...
jen par utrzku z testu: "Při testu elasticity z 60 na 100 km/h se oba stroje se 675 kubickými centimetry vzdalují dokonce i litrové Yamaze FZ1. "
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: pon 20. črc 2009 10:13:29 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
já kdybych uvažoval nad šestkovou okruhovkou, tak by mě Daytona dost vrtala hlavou... z šestek je navíc pro mě nejhezčí (v laminátech)
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
mateSAS
|
Napsal: pon 20. črc 2009 12:06:13 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
Nejt> nu a pokud to nechce na vetsi ci mensi zavody, tak nac resit pycolet? dopadne jak ja - turista a co neco nahatyho? Cili Street Triple 675 od Triumphu? Ve verzi R ma komplet stavitelnej podvozek a radialni brzdy od Nissinu - proste to je svlecena Daytona 2008, ochuzena o 20 koni (Street ma 108)
|
|
Nahoru |
|
|
4man
|
Napsal: pon 20. črc 2009 12:21:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 09. úno 2008 13:01:43 Příspěvky: 95 Bydliště: Tursko
|
No třeba kdyby se dělalo v kategorii 750 třeba RSV nebo Ninja, tak by ten výběr pestřejší a ne tolik jednoznačnej jako je teď... Triumph jsou krasný mašiny, hlavně Scrambler a Bonneville... Nemít výbavu na sportovní mašinu, tak bych asi volil jednu z nich, je to uplne neco jineho, ale vim ze jednoho dne si tu motorku proste musim koupit, at jezdi jakkoliv, jsou nadherny Jinak Daytona by se mi také zamlouvala, na novou ale nebudou penize, pockam až budete mit testovaci jizdy na okruhu, tam s ni placnu a pak se domluvime na nejaky pekny cene za bouranou masinu SVčko mi zatim vykonove do 150km/h staci, vejš už je to horší, jen ten podvozek bych komplet vymenil, s nim mam problem a to je i duvod budouci vymeny
|
|
Nahoru |
|
|
pylot
|
Napsal: úte 28. črc 2009 22:22:39 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51 Příspěvky: 255 Bydliště: Trutnovsko
|
Nejt píše: pylot - rychle reagující SV? Je vidět, žes už toho najel na kde čem... až někoho potkáš s některou níže uvedenou šestkou třeba na benzince, tak ho popros, ať tě nechá na volnoběh aspoň zatáhnout za plyn a pochopíš, že SV je všechno, jenom ne rychle reagující. A že to vyhrála Ninja se nedivím vůbec, mezi šestkama téhle generace je megaostrá a v téhle době byla taky hodně úspěšná v závodění. Njn vam cetiletejm se to keca kdyz uz mate par masin za sebou ale ja tady v okoli bohuzel nikoho znamyho se supersportem nemam takze muzu srovnavat jenom s hornetem a fazerem. Je to asi o tom co komu jak vyhovuje ale me proste vadi kdyz je to v tech 5000 otackach liny a nevystreli to hned dopredu. Je jasny ze to je u supersportu pasmo kde od toho motoru nemuzes moc cekat jenomze kdyz to roztocis k tem 10000 tak uz zas jedes i na dvojku pres kilo a ja zas moc fofrnik nejsem. Je mi milejsi kdyz jedu v pohode 90 za autem na sestku a neco malo pres 4000 otacek a pak proste jen vezmu za plyn bez nejakyho podrazovani a predjedu. U me souproste sestkovy ctyrvalce sice hezky ale zato liny mrdky.
_________________ fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: úte 28. črc 2009 23:26:16 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Já bych do šestky na silnic taky nešel, neboj ... ale tady teď pletem dvě odlišný věci dohromady. Moderní 4V mají mnohem rychlejší odezvu na plyn, ale to neznamená, že mají větší sílu (že prostě táhnou třeba líp na šestku v těch 4000 ot.). Tou odezvou se myslí, jak rychle (dobře se to zkouší na volnoběh) po prudkým přidání a ubrání otáčky vyletí a zase spadnou. Rychlá odezva je dána lepším zpracováním a použitím i lepších materiálů (lehčích). Yamaha tomu pomohla i elektronickým plynem místo lanka. Si někdy poslechni třeba na GP, když zahřívají machny před boxama tůrováním... to ani neslyšíš ten vzestup a sestup, jak je to rychlý, prostě to zařve a hotovo .
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
mateSAS
|
Napsal: úte 28. črc 2009 23:29:48 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
jen tak pro info .... na mym pycoletu jedu 100 km/h na 5 000ot, ale v tomto se oc zrychlovat bez podrazeni neda ... motor sice neprotestuje, postupne se rozbyha, ale neni to nicmoc... nicmene - na rychlosti kolem kila se aj na tu sestku da...
|
|
Nahoru |
|
|
mateSAS
|
Napsal: čtv 30. črc 2009 10:54:33 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
pylot píše: A jsme doma. ?
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 18 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|