Právě je ned 22. pro 2024 5:53:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: doporuceni pro SV na okruhu
Nový příspěvekNapsal: úte 25. zář 2012 18:53:06 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6558
Bydliště: Praha
seznam veci vhodnych udelat pri jezdeni s SV na okruhu

pokud zalepujete svetla, ODPOJTE zarovky od napajeni !! muze dojit az k nataveni plastu svetla z duvodu spatneho chlazeni! zvlast pokud dyl zahrejvate motor na miste, zaroven se vam tolik nepripece paska, v neposledni rade o malililinko snizite spotrebu, pripade Nka kde to jde blbe, dejte pres svetlo jen mrizku tak ze bude kus skla videt, nejlepe stred!

zadni svetlo neni treba zalepovat, zvlast u noveho modelu, pokud se vam ho podari rozbit tak je motorka totalne na sracky, pomalejsi aspon brzdovym svetlem upozorni rychlejsi jezdce na brzdeni

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: doporuceni pro SV na okruhu
Nový příspěvekNapsal: úte 25. zář 2012 19:25:49 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6558
Bydliště: Praha
mate-li dalsi rady, napiste

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: doporuceni pro SV na okruhu
Nový příspěvekNapsal: stř 26. zář 2012 8:20:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
demontovat zrcátka
přelepení je hezká věc, ale zažil jsem pár idiotů, co to přelepili na přejimku, pak to sundali a během jízdy čuměli do špíglu.

pro celodenní ježdění vyměnit brzdové desky. na 1 volnou netřeba.
pokud jsi střelec a nebrzdíš, tak na tuto radu ser. :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: doporuceni pro SV na okruhu
Nový příspěvekNapsal: stř 26. zář 2012 10:44:32 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6558
Bydliště: Praha
Kawa píše:
demontovat zrcátka
přelepení je hezká věc, ale zažil jsem pár idiotů, co to přelepili na přejimku, pak to sundali a během jízdy čuměli do špíglu.

sam jsem si klad otazku jestli to je dobre nebo spatne, to delaj lidi co se na okruhu bojej ostatnich, pak sam nevim jestli neni lepsi kdyz videj ze se na ne nekdo lepi a nekde ho pustej, samozrejme ze na dromu jede kazdej sam za sebe, ale taky tam jezdej vylozene neokruhovy jezdci co se s tim jeste nepoprali a treba ani neporou kdyz jedou jednou za uherak

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: doporuceni pro SV na okruhu
Nový příspěvekNapsal: stř 26. zář 2012 10:50:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
shark píše:
Kawa píše:
demontovat zrcátka
přelepení je hezká věc, ale zažil jsem pár idiotů, co to přelepili na přejimku, pak to sundali a během jízdy čuměli do špíglu.

sam jsem si klad otazku jestli to je dobre nebo spatne, to delaj lidi co se na okruhu bojej ostatnich, pak sam nevim jestli neni lepsi kdyz videj ze se na ne nekdo lepi a nekde ho pustej, samozrejme ze na dromu jede kazdej sam za sebe, ale taky tam jezdej vylozene neokruhovy jezdci co se s tim jeste nepoprali a treba ani neporou kdyz jedou jednou za uherak

tak si tuto otázku pokládej...
já jsem několikrát zažil to, jak se mně motá přede mnou okruhovej panic, čumí do zrcátek a snaží se uhýbat, aby nezavazel....tzn., že se tam motá jak hovno pod splavem, velmi těžko si načteš jeho "styl" a děsně blbě se předjíždí....neboť je schopen uhnout v okamžiku, kdy najíždíš vedle něj.
prostě zrcátka na drom nepatří a nehodlám o to diskutovat.... :twisted:
nebo viděls někde u Pedrosy, Lízátka a spol na mašině zrcátka?

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: doporuceni pro SV na okruhu
Nový příspěvekNapsal: čtv 05. zář 2013 19:32:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 24. čer 2008 13:02:29
Příspěvky: 56
Bydliště: Nitra,Slovensko
je pravda ze znizenim tlaku v pneumatikach sa zlepsi prilnavost k vozovke, ak ano aky tlak by mali mat pneumatiky na okruhove jazdenie

_________________
Jawa 50 pekáč >>> MZ 150 ETZ 89' >>> Suzuki SV 650 S K3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: doporuceni pro SV na okruhu
Nový příspěvekNapsal: čtv 05. zář 2013 20:38:24 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6558
Bydliště: Praha
Kawa píše:
shark píše:
Kawa píše:
demontovat zrcátka
přelepení je hezká věc, ale zažil jsem pár idiotů, co to přelepili na přejimku, pak to sundali a během jízdy čuměli do špíglu.

sam jsem si klad otazku jestli to je dobre nebo spatne, to delaj lidi co se na okruhu bojej ostatnich, pak sam nevim jestli neni lepsi kdyz videj ze se na ne nekdo lepi a nekde ho pustej, samozrejme ze na dromu jede kazdej sam za sebe, ale taky tam jezdej vylozene neokruhovy jezdci co se s tim jeste nepoprali a treba ani neporou kdyz jedou jednou za uherak

tak si tuto otázku pokládej...
já jsem několikrát zažil to, jak se mně motá přede mnou okruhovej panic, čumí do zrcátek a snaží se uhýbat, aby nezavazel....tzn., že se tam motá jak hovno pod splavem, velmi těžko si načteš jeho "styl" a děsně blbě se předjíždí....neboť je schopen uhnout v okamžiku, kdy najíždíš vedle něj.
prostě zrcátka na drom nepatří a nehodlám o to diskutovat.... :twisted:
nebo viděls někde u Pedrosy, Lízátka a spol na mašině zrcátka?

navazu na debatu po zkusenostech ted z mostu, openpit je spatnej v tom ze vedle tebe jezdej i magori, nekolikrat jsem se rovnal to zatacky s tim ze to sklopim a najednou byla v miste kde jsem chtel bejt ja motorka, posranej az za usima, jednou jsme meli fakt par cisel od sebe, mit zrcatka tak o nem vim

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: doporuceni pro SV na okruhu
Nový příspěvekNapsal: pon 01. kvě 2017 23:23:18 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 01. kvě 2017 22:11:55
Příspěvky: 15
RoboSKsv píše:
je pravda ze znizenim tlaku v pneumatikach sa zlepsi prilnavost k vozovke, ak ano aky tlak by mali mat pneumatiky na okruhove jazdenie


Srsen radi nechat tlak standartni

_________________
DL-650 AK8 + SV-650 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: doporuceni pro SV na okruhu
Nový příspěvekNapsal: stř 07. čer 2017 0:32:20 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte 30. kvě 2017 21:47:37
Příspěvky: 2
Ahoj tak jsem četl vaší konverzaci ohledně zrcátek na okruhu. Jsem pro aby byly sundané. Na okruh jezdím často a už se mi párkrát stalo, že jsem s kolegou dojeli pomalejšího jezdce. Mého kolegu viděl ve zpětném zrcátku, tak byl tak hodný a uhnul se jenže na druhé straně jsem byl já a nemít už nějaké zkušenosti s pomalejšími jezdci a rychlé reakce tak by z toho byl pěkný průšvih. Takže při jízdě na okruhu určitě sundat zrcátka a každý ať si jede svojí stopu jakou má naučenou. Rychlejší a zkušenější jezdci si poradí a předjedou a níž by nějak ohrozili ostatní.

Co se týká tlaku v pneumatikách je dobré si tlak hlídat. Není pravda že standardní tlak uvedený od výrobce je vhodný i na okruh. Ze začátku na studených pneumatikách bych tlak nechal. Ale když bude 30 stupňů na slunci a pojedeš tak 2-3 kolo na okruhu tak se ti tlak o hodně zvýší např. z 2,5bar na 4bar a to už je velký rozdíl. Jezdec se pak diví, že mu zadní pneu klouže. Takže doporučuji hlídat a najít si vlastní hodnotu tlaku na které se mi pojede dobře a budu moct pneumatikám věřit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz