|
Právě je čtv 26. pro 2024 15:21:21
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
martin raptor
|
Napsal: čtv 29. dub 2010 18:46:54 |
|
|
nováček |
Registrován: čtv 29. dub 2010 18:40:03 Příspěvky: 5
|
cau mam sice cagivu raptora 2001 ale ja tam sv motor a nevim jestli je normalni kdyz jen chvili popojizdim v kolone nebo stojim na cervenou hned po chvili zacne chladit ventilator. je to normalni? kapalina vsechno tam je... dik
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: pát 30. dub 2010 21:57:08 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
v létě když je pařák, tak je to neprosto normální... teď když není ani 20°C to moc normální není... pokud máš teda dost chladícího media a čerpadlo funguje dobře tak máš nejspíš poohýbaný žebírka v chladiči. Thermostat by na to neměl mít vliv, pokud si dobře pomatuju, tak snímač teploty chladící kapaliny je přímo v chladiči, takže by se ti teda měl přehřívat i celej vnější okruh... pokud teda snímač měří správně... kolik ti ukazuje stupňů když spíná ventilátor?
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
martin raptor
|
Napsal: ned 02. kvě 2010 15:31:05 |
|
|
nováček |
Registrován: čtv 29. dub 2010 18:40:03 Příspěvky: 5
|
no na raptorovi neni budik na teplotu takze nevim jak to je s teplotou ale chladic je nejakej domuchlanej ale spis jako z boku v tom plechu tak nevim
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: ned 02. kvě 2010 21:02:09 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
martin raptor píše: no na raptorovi neni budik na teplotu takze nevim jak to je s teplotou ale chladic je nejakej domuchlanej ale spis jako z boku v tom plechu tak nevim lepší když dáš fotku... z toho popisu nejsem moudrej když tam není teploměr, tak jak poznáš že se přehřívá? třeba jen nesmyslně reaguje spouštěč ventilátoru, ale ten by měl být ovládanej od nějkaýho thermočlánku. Pokud máš pomuchlaný žebra v chladiči, tak je logický e ti to hned začne vařit... při jaký teplotě ovzduší ti to dělá? jak dlouho stojíš v koloně nebo to trochu specifikuj..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: pon 03. kvě 2010 17:51:55 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Z*urvený ž�ra na chladiču�děla� ho�ě, s �m mám�ám �uše�ost. �kud to jde, tak si vem pinzetku, notnou dávku trpěl�osti a žebírka zkus�or�nat. Mně to celkem po�hlo. Já sem s tím pak�eště pro�dl tohle� �tp://www.suzukigsxr.cz/clanky/i17-potrebujete-srazit-par-stupnu-dolu
to taky udělá nějakej ten stu�n� d�ů, kór u rapto�, když � to�aháč.���
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: pon 03. kvě 2010 19:04:56 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
stafflik píše: Toš podle teho bych to viděl spiš na termostat. Eši máš v pořádku žebrováni jak piše Popák tak nevidim jiné duvod než termostat. Eště by to taky mohlo byt těsněni pod hlavó, ale to nevim eši by se to nepřetlakovalo. Je to přeceeném uzavřené okruh to si nemyslím... thermostat funguje mechanicky v závislosti na teplotě.... snímače teploty bývají většinou v chladiči a pokud se tak horká voda dostane do chladiče a ten ji není schopen uchladit, tak v thermostatu být problém nemůže... já bych sázel na ten chladič... za jízdy to nebude tak extrémní rozdíl, ale jak spomalíš, teplota vyletí hned nahoru
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: pon 03. kvě 2010 20:22:37 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jimbo píše: Z*urvený ž�ra na chladiču�děla� ho�ě, s �m mám�ám �uše�ost. �kud to jde, tak si vem pinzetku, notnou dávku trpěl�osti a žebírka zkus�or�nat. Mně to celkem po�hlo. Já sem s tím pak�eště pro�dl tohle� �tp://www.suzukigsxr.cz/clanky/i17-potrebujete-srazit-par-stupnu-dolu
to taky udělá nějakej ten stu�n� d�ů, kór u rapto�, když � to�aháč.��� Kurva zase sypanej čaj, tak znova... Z*urvený žebra na chladiču udělají hodně, s tím mám sám zušennost. Pkud to jde, tak si vem pinzetku, notnou dávku trpělivosti a žebírka zkus porovnat. Mně to celkem pomohlo. Já sem s tím pak ještě provedl tohle htttp://www.suzukigsxr.cz/clanky/i17-po ... tupnu-doluto taky udělá nějakej ten stupínek dolů, kór u raptoru, když je to naháč...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: úte 04. kvě 2010 14:37:48 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
martin raptor píše: chladic je nejakej domuchlanej ale spis jako z boku v tom plechu tak nevim Ale toť piše že žebra só spiš v pořádku a to těsněni pod hlavó by zas nemělo závislost na rychlosti, ne? Takže leda vyměnit chladič??
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
martin raptor
|
Napsal: úte 04. kvě 2010 14:56:00 |
|
|
nováček |
Registrován: čtv 29. dub 2010 18:40:03 Příspěvky: 5
|
a jak bych mohl zjistit jestli kapalina dobre obiha?
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: úte 04. kvě 2010 19:51:31 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
martin raptor píše: a jak bych mohl zjistit jestli kapalina dobre obiha? zařazením průtokoměru... ale hodnotu ti stejně nikdo neřekne, muselo by se to udělat i na motorce která je OK a porovnat změřený hodnoty. Dál by se dlo změřit ochlazení kapaliny v chladiči... musel by jsi zařadit thermočlánek na vstup do chladiče a na výstup... teploty opět porovnat s jinou motorkou... Každopádně kdyby jsi použil na foťáku makro a dal fotku chladiče do galerky v plným rozlišení, řekli by jsme ti jestli to máš pomuchlaný hodně nebo ne...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: úte 04. kvě 2010 20:08:36 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Já myslím že nejjednodužší by bylo napsat tento dotaz na cagivácký fórum, www.cagiva-club.com a najít někoho z okolí, ochotnýho poradit, porovnat...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
Nicola.Foxx
|
Napsal: pon 24. čer 2013 18:14:45 |
|
|
záklaďák |
Registrován: čtv 10. zář 2009 23:09:43 Příspěvky: 30
|
Ahoj,
nechce se mi na to zakládat nový vlákno. Zhruba 3 tejdny se mi to hřeje až na 123. V expanzce mám chladící kapaliny dost, oleje mám taky dost. Větrák mi sepne podle budíku ve 113 někdy až ve 115 a posledně ve 123 stupních. Otázka zní jestli je to termostat a nebo vodní pumpa? Jak poznat kterej bazmek to mrší?
Dík za odpovědí a rady.
_________________ Žiju jen jednou a tak jezdím podle pravidel stanovených manželkou.
|
|
Nahoru |
|
|
Blahic
|
Napsal: pon 24. čer 2013 18:51:22 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03 Příspěvky: 318 Bydliště: Novomlýnské nádrže
|
to ti asi odchází termostat víc a víc , když se ta teplota sepnutí větráku zvedá Měl by sepínat kolem 100° C +-pár stupňů . Já mám tušim 102 . Nedávno tu někdo ukazoval obrázej jak se mu termostat jaksi vevnitř rozsypal a nefungoval, tak ho jen složil do původního tvaru a asi fakčenko.
_________________ zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)
|
|
Nahoru |
|
|
Nicola.Foxx
|
Napsal: úte 25. čer 2013 1:06:06 |
|
|
záklaďák |
Registrován: čtv 10. zář 2009 23:09:43 Příspěvky: 30
|
Normálně mi to spínalo větrák ve 104 a uchladilo to na 95 a pak se zase vypnul. Obě hadice u chladiče jsou teplý. Na ty vysoký teploty se mi to hřeje i při jízdě při nízkejch otáčkách. Takže termostat, čidlo teploty?
_________________ Žiju jen jednou a tak jezdím podle pravidel stanovených manželkou.
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: úte 25. čer 2013 6:28:45 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Termostat nespíná ventilátor. Pokud ti spíná větrák pokaždy jinak, tak bude v háju čidlo. Pokažené termostat by byla situace kdy ti po nastartováni leti rychle teplota nahoru,nebo naopak teplotu budeš mět po celou dobu jízdy nízkou. U tebe to vidim na to čidlo.
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Nicola.Foxx
|
Napsal: úte 25. čer 2013 10:38:24 |
|
|
záklaďák |
Registrován: čtv 10. zář 2009 23:09:43 Příspěvky: 30
|
To čidlo je předpokládám na chladiči v levém rohu. Prostě ten bazmek s kabelem. Může bejt nejakým způsobem zadělaný od nemrzky. Jestli je to díl 21? http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo ... 2005/9514/
_________________ Žiju jen jednou a tak jezdím podle pravidel stanovených manželkou.
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: úte 25. čer 2013 17:22:05 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Nemyslim si že je zadělany od nemrzky. To by na nim musela byt solidní vrstva sraček a aji tak by spinalo ve stény stupně. Spiš bude v řiti uplně. Jo a je to na chladiču přesně ten bazmek s kabelem. A mělo by se dat otestovat. Napojit na multimetr, šupnót do hrnka s vodó, šupnót na vařič a v okamžiku kdy sepne tak vidiš eši voda už vaři, nebo eště ne. Eši sepne až dyš to vře tak je na prd.
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|