Právě je sob 21. pro 2024 18:40:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tak zase na 2 kolech...
Nový příspěvekNapsal: čtv 18. čer 2020 22:08:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Před nějakou dobou jsem poslal SV do světa.
No, svrběly mě ruce, tak jsem pořídil zase 2 vál, ale už to není SV. Teprv se seznamujeme a počasí moc nepřeje - taky přepis v době, kdy pouští na úřad po 1 je děsnej womrd.....takže moc zážitků nemám. Ale co jsem stihl - je to jinej level. Podvozek, brzdy!!!!!
Pár fotek v galerce.....sharku, asi mně přesuň galerku...? http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=129802

Křivonosku bohužel nedám. Nějak se "klasicky" na tento víkend nasralo milion jiných povinností, bohužel.... tak si to tam užijte!


Přílohy:
IMG_20200615_083332.jpg
IMG_20200615_083332.jpg [ 1.28 MiB | Zobrazeno 6458 krát ]

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tak zase na 2 kolech...
Nový příspěvekNapsal: pát 19. čer 2020 7:09:02 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59
Příspěvky: 476
Bydliště: Praha
Běžně bychom Tě měli označit za zrádce, ale protože jsme přející a nezávistivá fajn partička, tak - snad to můžu říct za všecky - přejem spoustu zdravých kilometrů a neustálý rohlik na puse a doufám, že ty "povinnosti" někdy zase odsuneš a potkáme se...

_________________
BlahoSlaVeni budiž SV


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tak zase na 2 kolech...
Nový příspěvekNapsal: sob 20. čer 2020 8:02:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. čer 2008 9:53:44
Příspěvky: 465
Bydliště: Hradec Králové
Tvl Kawa, gratulace, Italka factory racing :)

_________________
Simson S51 Enduro ´86; MZ ETZ 150 ´89; Suzuki GS 500 ´96; Yamaha XJ 600 S ´99; Suzuki SV 650 S ´03 + SV 1000 S ´03 + Jawa 555

http://krejzy-pikador.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tak zase na 2 kolech...
Nový příspěvekNapsal: sob 20. čer 2020 9:14:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Krejzy píše:
Tvl Kawa, gratulace, Italka factory racing :)

dík
není to factorka....factorka měla carbonový blatníky + tlumič řízení v základu + podpisy na nádrži. (informací o rozdílech moc nejsou, to je jen to, co jsem vyčetl + jsem se byl na factorku podívat) tlumiča řízení nemám, blatníky jsou plast. ale jsou tam ohlinsy...tže buď to byl nějaký model, který v roce 07 (06) dělali takto - pro francouzský trh, nebo to bylo jeblý a někdo tam dal tento podvozek....těžko říct....

jinak - je to až 4. kus, který jsme vzal...je děs, co dokážou lidi prodávat a předem neříct, že je něco v píči....
např. jsem byl v Plzni, podívat se právě na factorku - kosmetický vady borec předem popsal naprosto přesně....ale že chčije vidle, toho si prý "nevšiml"....ani jsem na ni nesedl, že bych to je projet....klika, že jsem byl v Plzni pracovně, představa, že jedu do Plzně z Brna jen kvůli tomu, abych zjistil, že na motce chčije vidla - asi by borec dostal za uši.... :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tak zase na 2 kolech...
Nový příspěvekNapsal: úte 10. lis 2020 21:55:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Mno, dle předpokladu jsem letos moc km nenajel, ale když už, tak to stálo za to!
Když to srovnám s SV....
Motor, výkon....průběh výkonu je jiný, než u SV, Italka má snahu "více táhnout". Ale ve středu otáček má větší díru....
Brzdy - Italka pecka, SV se může jít zahrabat
Podvozek - pecka. Tvrdej jako prase, přesnej jako Němec. Na drtivé většině kvalitních silnic na Moravě to nevyužiju, tady je to všecko rozjebaný.
Kupodivu nemám problém se na Italku poskládat (189 cm), ovšem funkčnost předního plexi je nula, fičí mně to do půlky hrudníku :lol:
"Pomalá" jízda ve městě a pomalé zatáčky - to je jak když Pat a Mat nesou 7-mi metrovou fošnu po točitém schodišti.....je to neohrabaný jako prase....kroutí se to, skoro dusí v nízkých otáčkách - prostě na hovno.
Nicméně je to jinej level, než SV. Aby ne, když funglovka stála skoro jednou tolik, jako SV. Tím SV v žádným případě nehaním! Jen jsem rád, že jsem při výběru mohl zůstat u 2V a pořídit něco, co je o fous lepší, než SV.

Nu....ale....jak se mluví o spolehlivosti Italů - už jsem poznal na vlastní kůži....na výlet na 2 kolech, návrat v autě, pro dodávku a vyzvednout Italku na parkovišti. Prostě jsem zastavil, už nenastartoval (baterka) a to i přesto, že byla baterka před jízdou řádně dobita. Jako bonus (po nastartování přes booster) se rozsvítila kontrolka EFI, zakuckala a šlus, ende.... A ještě jsem si všiml, že odněkud začal srát olej....
To se mně vlastně stalo poprvé, kdy mě nějaká mašina někde nechala....
Tže je ta kunda Italská v servisu.....předběžná diagnoza - shořelej alternátor. Novej 18, druhovýroba se nedělá, ale jde repasovat, takže půjde na repas....No, olej sere přes plastovou! zátku ve víku.....to mě poser, že daj Italové na víko plastovou zátku....co to EFI se ještě neví - bude se řešit, až bude altik po repasi a půjde natočit....
No, spolu se "základním" servisem (olej, filtry, svíčky, ventily, desky, brzdovka) to bude kurwa ranec za "opravu".....
Samozřejmě, že tam někdo přede mnou šetřil a nasral všude místo těsnění silikon, takže to nechávám taky měnit....

Jasně, koupil jsem starou vránu z roku 2007, na tacho skoro 50 tisíc....počítal jsem s nějakou investicí.... Ale tady se mně jen potvrzuje to, že když jsem v roce 2007 kupoval funglovku SV - mělo to smysl....předtím jsem vždy kupoval "jetou" - taky mě sraly servisy a přístup předchozích majitelů, kteří se na pořádnej servis vyjebali a vyšlo to na mě :lol:
No, ale já na to mám "kliku".....nejen u moto...před 2 roky jsem pořídil BMW E46 kabrio....a to je panešku taky "spolehlivost" sama.....a ceny dílů a servisu - taky "pošušňáníčko"..... :rotfl:
Takže když už jsem snad vychytal mouchy na spolehlivém německém žigulovi (ikdyž tam nnikdy nevím, kdy se zase rozsvítí kontrolka s chybou), tak jsem si pořídil Italku....abych se nenudil a pustil taky nějaký kačky do ekonomiky přes servisy :rotfl:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tak zase na 2 kolech...
Nový příspěvekNapsal: úte 10. lis 2020 22:11:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59
Příspěvky: 476
Bydliště: Praha
A proto se držím zásady: NESEDAT NA NIC JINÝHO a držet se SVýho, protože když jsi pilot na ho..o jako já, přijde Ti nejlepší. :good:
Na SVým modrým naháči jsem už nalítal nějakých 80tisíc, aniž by mně nechala někde stát. Jo, pravda, starám se o ni, Zdenda ji má u sebe 1-2x ročně, ale údržby si spíš vymýšlím preventivně, než, že by něco akutně potřebovala. Vlastně kixla jen jednou - na srazu, když jsem utopil přední válec (stejně asi moje chyba).
Takže závěr: SVčko JE nejlepší!!!

_________________
BlahoSlaVeni budiž SV


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz