Mno, dle předpokladu jsem letos moc km nenajel, ale když už, tak to stálo za to!
Když to srovnám s SV....
Motor, výkon....průběh výkonu je jiný, než u SV, Italka má snahu "více táhnout". Ale ve středu otáček má větší díru....
Brzdy - Italka pecka, SV se může jít zahrabat
Podvozek - pecka. Tvrdej jako prase, přesnej jako Němec. Na drtivé většině kvalitních silnic na Moravě to nevyužiju, tady je to všecko rozjebaný.
Kupodivu nemám problém se na Italku poskládat (189 cm), ovšem funkčnost předního plexi je nula, fičí mně to do půlky hrudníku
"Pomalá" jízda ve městě a pomalé zatáčky - to je jak když Pat a Mat nesou 7-mi metrovou fošnu po točitém schodišti.....je to neohrabaný jako prase....kroutí se to, skoro dusí v nízkých otáčkách - prostě na hovno.
Nicméně je to jinej level, než SV. Aby ne, když funglovka stála skoro jednou tolik, jako SV. Tím SV v žádným případě nehaním! Jen jsem rád, že jsem při výběru mohl zůstat u 2V a pořídit něco, co je o fous lepší, než SV.
Nu....ale....jak se mluví o spolehlivosti Italů - už jsem poznal na vlastní kůži....na výlet na 2 kolech, návrat v autě, pro dodávku a vyzvednout Italku na parkovišti. Prostě jsem zastavil, už nenastartoval (baterka) a to i přesto, že byla baterka před jízdou řádně dobita. Jako bonus (po nastartování přes booster) se rozsvítila kontrolka EFI, zakuckala a šlus, ende.... A ještě jsem si všiml, že odněkud začal srát olej....
To se mně vlastně stalo poprvé, kdy mě nějaká mašina někde nechala....
Tže je ta kunda Italská v servisu.....předběžná diagnoza - shořelej alternátor. Novej 18, druhovýroba se nedělá, ale jde repasovat, takže půjde na repas....No, olej sere přes plastovou! zátku ve víku.....to mě poser, že daj Italové na víko plastovou zátku....co to EFI se ještě neví - bude se řešit, až bude altik po repasi a půjde natočit....
No, spolu se "základním" servisem (olej, filtry, svíčky, ventily, desky, brzdovka) to bude kurwa ranec za "opravu".....
Samozřejmě, že tam někdo přede mnou šetřil a nasral všude místo těsnění silikon, takže to nechávám taky měnit....
Jasně, koupil jsem starou vránu z roku 2007, na tacho skoro 50 tisíc....počítal jsem s nějakou investicí.... Ale tady se mně jen potvrzuje to, že když jsem v roce 2007 kupoval funglovku SV - mělo to smysl....předtím jsem vždy kupoval "jetou" - taky mě sraly servisy a přístup předchozích majitelů, kteří se na pořádnej servis vyjebali a vyšlo to na mě
No, ale já na to mám "kliku".....nejen u moto...před 2 roky jsem pořídil BMW E46 kabrio....a to je panešku taky "spolehlivost" sama.....a ceny dílů a servisu - taky "pošušňáníčko".....
Takže když už jsem snad vychytal mouchy na spolehlivém německém žigulovi (ikdyž tam nnikdy nevím, kdy se zase rozsvítí kontrolka s chybou), tak jsem si pořídil Italku....abych se nenudil a pustil taky nějaký kačky do ekonomiky přes servisy