|
Právě je pát 27. pro 2024 5:47:21
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 18 ] |
|
Autor |
Zpráva |
robozaho
|
Napsal: úte 05. úno 2019 15:35:04 |
|
|
záklaďák |
Registrován: ned 03. úno 2019 13:40:06 Příspěvky: 37
|
Ahojte, som nádejný kupca SV1000S. Viete mi povedať zo skúseností na čo sa zamerať a dať si pozor pri tomto moto jednotlivo aj celkovo. Bolo tam menené tesnenie pod hlavou. Myslíte, že to bolo vážne už alebo... Je to 2003, malo to v tomto prípade aký výkon 88kW či už viacej a malo to tiež už sériovo dane tlmič riadenia. Má to najazdených údajne 39....km. Čo môžem očakávať v najbližšej dobe. Ďakujem.
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: úte 05. úno 2019 18:55:45 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
SV je spolehlivá motorka a nemusíš se ničeho bát. Čeho se boj je to co s ní udělal majitel před tebou. Těsnění pod hlavou ve 39...??? To je opravdu zvláštní. O tom jsem neslyšel, že by to někdo dělal. 88kW ano do roku 2006 a K7 měli 91kW. Tlumič řízení byl v základu.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
robozaho
|
Napsal: stř 06. úno 2019 10:52:34 |
|
|
záklaďák |
Registrován: ned 03. úno 2019 13:40:06 Příspěvky: 37
|
to bolo na jednej menene...pri tej druhej bola menena vodna pumpa mylsim, ze to prve je vaznejsi dovod vymeny ako vymena vodnej pumpy.
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: stř 06. úno 2019 11:03:00 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Tak to je už podezřelé. Nemáš odkaz na prodávajícího? (fotky atd)
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
robozaho
|
Napsal: stř 06. úno 2019 11:06:39 |
|
|
záklaďák |
Registrován: ned 03. úno 2019 13:40:06 Příspěvky: 37
|
pocul som, ze tam vraj casto odchadza to sitko spojkove. Ozaj aku davate napln do ovlôadania spojky kedze je hydraulicka.
Dik.
|
|
Nahoru |
|
|
robozaho
|
Napsal: stř 06. úno 2019 11:07:23 |
|
|
záklaďák |
Registrován: ned 03. úno 2019 13:40:06 Příspěvky: 37
|
a ta vodna pumpa? u tej druhej aj to je podozrive?
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 06. úno 2019 11:17:16 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Měněná vodní pumpa je cajk. Dělá se to hlavně proto, že tam je docela složitý těsnění (kombinace gufer - na jedné straně olej na druhé voda)...to gufero občas odejde a začne vodní pumpa protékat...je tam na to přepadová hadička. Není to typická závada každého SV, ale občas se stane.
Těsnění pod hlavou...pokud bylo měněno, tak se zeptat proč....proč šla hlava dolů?
Litrový SVčko má dobře udělané rozvody....třeba rozvodové řetězy mají mnohem delší interval výměny než 650 nebo jiné motorky.
Mezi typické nemoci se dá dát spojkový koš - na volnoběh rachtá, trochu jako suchá spojka. Není to závada, která by byla nebezpečná, spíš pouze nepříjemnost. Platí pro SV1000 i DL1000. Dá se to odstranit převložkováním spojkového koše...dělá to týpek v Anglii za cca 230GBP. V Česku jsem na nikoho nenarazil.
Magnety...Stává se, že na setrvačníku povolí přilepené magnety a posunou se. V horším případě se rozemelou na kaši o stator alternátoru. Olejový sítko a filtr ale ten bordel chytí, takže v poho. Nedá se to podchytit, doporučuji při první výměně oleje sundat víko alternátoru a podívat se na stav. Řešit se to dá výměnou setrvačníku anebo přilepením magnetů (pokud nejsou poškozené).
Zelený konektor...pokud přijdeš s klíčkem a motorka je mrtvá, byť baterie je plně nabitá...tak je to zelený konektor. Přepálí se tam kontakt od spínačky do zbytku motorky. Konektor je předu pod airboxem - zelený 4pin Sumitomo. Opravuje se to tak, že konektor vyřadíš a dráty připájíš k sobě...anebo elegantněji onen drát vytáhneš z konektoru a dáš to na izolovaný Faston 6,3mm.
Občas teče gufero kolem spojkové tyče anebo gufero na výstupní hřídeli - motorka je uslintaná kolem kolečka. Opět stačí vyměnit...to je maličkost, běžný servis.
Víc mě asi nenapadá...
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
robozaho
|
Napsal: stř 06. úno 2019 11:52:53 |
|
|
záklaďák |
Registrován: ned 03. úno 2019 13:40:06 Příspěvky: 37
|
Chalan mi napisal, ked vosiel do mesta tak mu dvihlo teplotu tak radsej isiel za mechanikom a mechanik mu povedal ze bola zaseknuta pumpa ci lozisko ze si to uz nepamata presne a pri tej prilozitosti menil hned aj sviecky, filtre a aj nova voda ked uz robil tu pumpu. Moze byt?
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: čtv 07. úno 2019 9:33:02 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
K3 nemají černý rám. To znamená, že je lakovany a z 90% to je po pádu. Je to loterie. Tohle chce vidět a projed se na ní a je tam velké PROČ.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
robozaho
|
Napsal: čtv 07. úno 2019 9:41:05 |
|
|
záklaďák |
Registrován: ned 03. úno 2019 13:40:06 Příspěvky: 37
|
Asi tak? Keď si človek všimne aj dekel motora je čierny pri chladici....možno to bude aj skladačka...
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: pát 08. úno 2019 10:15:46 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6558 Bydliště: Praha
|
robozaho píše: Asi tak? Keď si človek všimne aj dekel motora je čierny pri chladici....možno to bude aj skladačka... pockej origo cernej motor mela jen babka ne? lakovana motorka = padena vetsinou bejva, vetsina padu jsou ale jen skluzy po silnici naprosto neskodne motorce, sami to skoro vsichni zname neznamena to vubec nejakej problem, teoreticky bych rekl ze vetsina motorek je uz po padu tech kterejm to hnulo ram apod je naprosty minimum....muj odhad vetsina toho lze + - prozkoumat......a casto mivaj lidi k tomu fotodokumentaci, takze pokud to nebyla pana/orel tak bych si ji vyzadal
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
robozaho
|
Napsal: pát 08. úno 2019 12:52:10 |
|
|
záklaďák |
Registrován: ned 03. úno 2019 13:40:06 Příspěvky: 37
|
Rosťa - sukromna pošta .)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 18 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|