Ahoj,
asi pár z nás má zkušenost s pádem motorky. Nemám teď namysli přesně ty pády kdy ti lítají blinkry, plasty a zrcátka vzduchem a pokud máš kliku a pořídil jsi padáky, tak je brousíš a nebo ohýbáš. Tak přesně pro tyto případy tohle není
. V tomto případě je to opravdu na svařování plastů, tmel, broušení a lak. Pokud nemáš prasklé plasty, tak držáky světel ( u polokapotáže) a chladič určitě na 100% ano. Ten to postup je pro ty co jim padne motorka na parkovišti nebo se mírně sklouzne po zemi max do 0,5m. Je to nepříjemná záležitost, proto že se to stává chybou a nepozorností. Pokud máš něco podobného jako mám já (obrázek 1), tak je to třeba pro tebe.
Obrázek 2 - Vytvořil jsem v grafickém programu profil boční hrany kapoty.
Obrázek 3 - Místo začisti smirkem, ať je hladké. Fólie vše po nalepení odhalí. Odmastit a otři povrch.
Obrázek 4,1 a 4,2 - Sloupnou růžek a nalep na kapotu. Srovnej konce a nalep.
Obrázek 5 - Nesnaž se hrany fólie co přesahují nalepit. Zkrabatí se a je po všem.
Obrázek 6 - Vem horko vzdušnou pistoli a prohřej fólii a hrany by se měli stahovat sami. Přejeď palcem a je hotovo.
Pro někoho je to úsměvné, ale v mém případě to není vidět a zatím mi to stačí.
V galérii jsou obrázky a je tam soubor pro vyřezání na plotru. Vyřežou ti jakou barvu chceš.
http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... mId=128401