Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba Škubnutí motoru a pokles výkonu
Právě je pát 27. pro 2024 4:47:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Škubnutí motoru a pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: úte 30. led 2018 23:50:40 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. čer 2014 15:00:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Frýdek-Místek
Zdar chlapi, prosím o radu mám svičku 650N 2003 nalítané už 75000km a během loňské sezony mi začala tak trochu cukat když jedu za stálých otáček tak sem tam si motor trochu škubne a taky mi dost klesla maximálka dříve jsem z toho dostal 200km/h teď tak 180km/h a to jedu z kopce, loni jsem nechal dělat rozvody a seřízení ventilu ale pořad to dělá taky už trochu žere olej během sezony doliji tak kolem litru a to nejsou nikde vidět uniky takže to jde asi přes kroužky, ještě mě napadlo vyčistit palivový system nebo aspoň zvláště trisky. Pak už jedině asi generálka motoru ale tomu bych se chtěl ještě nějaká čas vyhnout. Díky za každou radu nebo zkušenost.


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Škubnutí motoru a pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: úte 13. bře 2018 23:31:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. čer 2014 15:00:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Frýdek-Místek
Dobře tak rady jsem se nedočkal...dneska jsem vypucoval cele vstřikovaní a trysky jsem vyvařil v ultrazvuku po složení jsem nastavil TP senzor pomoci diagnostiky když jsem to byl projet tak to vypadalo dobře ale když jsem dosáhl 140Km/h tak se rozvitilo FI ale motorka jela dal jen když jsem zmáčkl spojku tak moto držela 3000 ot/min když jsem se chtěl doma pomoci diagnostiky podívat co to bylo tak už tam ta chyba nebyla. V manuálu jsem se dočetl že se nastavuje ještě STP senzor může byt porucha FI tím STP? Mala rada by fakt bodla dik.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Škubnutí motoru a pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: stř 14. bře 2018 16:29:25 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 329
Bydliště: Letohrad
Tyjo, to je fakt prekérka.

Za prvé bych řekl, že jakmile se rozsvítí FI, tak koukej na budík, jestli svítí olejnička (vlevo nahoře). Ono FI není jenom chyba vstřikování/elektroniky...ale je to i kontrolka nedostatečného tlaku oleje. Jestli svítí, tak okamžitě zastavit a nejet.

STP to může být...nevidím důvod proč ne. Třeba se úplně neotvíraní -> mašina je přiškrcená. Zkus je také seřídit (synchro klapek) i nastavit čidlo, je to podobné jak TPS. Případně koukej, co to dělá....na volnoběh se zvedlou nádrží a otevřeným aiboxem zavrkat plynem.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Škubnutí motoru a pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: stř 14. bře 2018 17:49:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. čer 2014 15:00:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Frýdek-Místek
Olejnička u toho nesvítila a oleje jsem měl přes půlku a dneska jsem ho stejně měnil, takže mám teď plný a čerstvý.

Dneska jsem to zkoušel poštelovat podle toho servisního manuálu STP sensor jsem nastavil tak by odpor byl 4,28 KΩ s otevřenými klapkami v manuálu je 4,38 KΩ a ten druhý TPS sensor jsem seřídil pomocí té diagnostiky na budíku jak ti tam litá ta čárka nahoru a dolu a mám to teď nastavené že když jede na volnoběh tak je uprostřed a když přidám tak od 3000 ot/min je nahoře ale jestli to je dobře to nevím předtím jsem ji měl nahoře už od volnoběhu a nebylo to asi nejlepší podle toho co to dělalo...jinak po těch dnešních úpravách jsem to ještě neměl jak vyzkoušet, tak jestli se počasí umoudři tak to prubnu a dam vědět.

A ten synchron klapek jsem nedělal to ještě budu muset prostudovat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Škubnutí motoru a pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: stř 14. bře 2018 21:42:01 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 329
Bydliště: Letohrad
Olejnička svítí, když není dostatečný tlak oleje...může se odkráglovat čerpadlo nebo třeba šála. To se může stát i když máš dost oleje ;)

Správně by mělo být TPS nastaveno na střed při volnoběhu (zahřáto na prov. tepl.) a od cca 1700 ot. být nahoře. Je to dost citlivé na nastavení, chce to u toho chvíli vydržet a dotahovat a zkoušet.

Synchro sekundárních klapek se blbě dělá...já jsem při vypnuté mašině pošrouboval motor, až se klapky zavřely a pak jsem měřil jejich vzdálenost po obou stranách k vršku sacích hrdel....jednu klapku nastavil na stejné stejné vzdálenosti a druhou pak doladil přes šroub, aby byla opět stejně. Je to trochu polopatě vysvětleno, kdyžtak to rozepíšu podrobněji, kdyby bylo třeba.

Primární klapky se dělají klasicky přes podtlaky při běžícím motoru.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Škubnutí motoru a pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: pát 16. bře 2018 22:30:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. čer 2014 15:00:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Frýdek-Místek
Tak já jsem z toho kakaový...nechal jsem to TPS nastavené tak jak jsem psal a včera to byl projet no jako rozdíl jak prase zdálo se mi že to jede lip ani to už neškubalo při stálých otáčkach jak to dělávalo a jel jsem i přes 140 a FI se nerozsvítilo a všechno v pohodě, já už si s tím TPS hrál kdysi někde jsem četl že od výroby to je nastaveno aby od 3000 ot. byl nahoře tak nevím ale každopádně to teď vypadá dobře až bude tepleji tak zkusím maximálku jak to bude vypadat.

Do těch klapek jsem ještě taky nehrabal, jen si to změřím jestli jsem stejně a jestli jo tak do toho šťourat nebudu ale díky za radu jak na to.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Škubnutí motoru a pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: pát 15. led 2021 15:36:52 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 28. bře 2020 18:27:06
Příspěvky: 12
Přidám svůj postřeh, měl jsem podobné příznaky, jako občasné škubání, a zdálo se mi, že už to tak netáhne. Pátral jsem a chyba byla ve palivovém čerpadle, respektive ve filtru palivového čerpadla, brutální humus. Asi za ty roky se to prostě nastřádalo. Po vyčištění nádrže a samotného čerpadla bylo po problému.


Přílohy:
IMG_20200323_150113.jpg
IMG_20200323_150113.jpg [ 99 KiB | Zobrazeno 8557 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Škubnutí motoru a pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: sob 16. led 2021 9:51:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08
Příspěvky: 237
Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
No to není snad ani možný!!! Já mám K7 a loni jsem čistil, ale tohle tam určitě nebylo. Pár nečistot toť vše.
Jaký máš rok? Zkontroluj si pro jistotu nádrž, jestli ji nemáš zrezlou. Hlavně si neber sirky na posvícení :-D :-D.

_________________
SV 650S -> SV 1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Škubnutí motoru a pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: sob 16. led 2021 13:09:21 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. čer 2014 15:00:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Frýdek-Místek
Nooo je to pěkný hnus co jsi z toho vytáhl taky bych zkontroloval nádrž jak píše kolega. Ale taky bych se podíval na vstřikovače nejlépe hodit do ultrazvuku a vyvařit. Jinak ten problém co jsem tady tenkrát řešil s tím škubáním byl pravě těmi vstřiky oba byli úplně zacpané sajrajtem po uvaření už jela jak pila :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Škubnutí motoru a pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: sob 16. led 2021 16:33:07 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 28. bře 2020 18:27:06
Příspěvky: 12
Už mám vše cajk. Nádrž jsem vyčistil a střiky taky. Je to asi způsobeno lokací kde hlavně jezdím, Rumunsko, Bosna, Černá Hora a Albánie. Nádrž uvnitř vypadá v pohodě, tak soudím, že to bylo natankováno s benzínem. Jinak mám 2005.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz