Treti navsteva Mostu se konala za hroznyho vedra. Diky sharkove virivce se to ale dalo prezit
Hure na tom byly gumy, zadni se zahrala na 190 kPa a dost se ponicila. Kdyz jsem ufouknul na 170 kPa za tepla tak uz to celkem slo. Bohuzel jsem byl zarazen do skupiny B, kde jsem plno lidi predjel snadno, ale obcas jsem narazil na superbike, ktery mi na rovince ujel tolik, ze v zatacce bych ho predjizdel jen na velke riziko a tak me blokoval treba nekolik kol az jsem vzteky mlatil do riditek. Zkratka cistych kol moc nebylo - lepe by se jezdilo v Acku nebo Cecku. Ale i tak se podarilo zajet kolo za 1:55.4 a optimalni kolo slozene z nejlepsich useku ma hodnotu 1:53.4.
Zazil jsem taky asi nejlepsi zazitek sve moto-kariery: v zatacce za matadorem jsem s kolenem na zemi jel v nejakych 110 km/h kontrolovanym smykem zadniho kola. Poprve me to vydesilo, ale podruhe jsem si to uzil a v hlave mi to dlouho zustane.
Rezervy mam jeste na brzdach a v tom, ze bych driftem mohl jezdit vsechny zatacky
Ale dostat se blize k 1:50 bude fakt tezke. V planu mam poridit QS, to by mohlo par desetinek usetrit, stejne tak predni kapota v retro stylu. A taky musim vyresit spotrebu oleje. Stroj ma nalitano nejakych 80 tisic km a za jeden Most spotrebuje pulku pruzoru. Ale kdyz vse klapne, tak pristi rok pojedu German Twin Trophy a takove trate jako je Assen nebo Nurburgring!
1. Most
2. 1:55.4
3. Garmin GLO a QSTARZ BT-Q1000XT
4. RaceCzech
5. 30.7.2018
6. SV650N 2002
7. Pirelli Supercorsa (SC2 vzadu 170 kPa, SC1 vpredu 230 kPa - mozna vic, nemeril jsem, fungovala dobre)