Triumph Street Triple:
- 675ccm, kapalinou chlazeny trivalec, klika zalamovana po 120stupnich, max. vykon 108 koni
- z hlinikovych profilu svareny rekneme prihradovy ram, 167kg
- na podvozku nastavitelne pouze predpeti zadniho centralu (u verze R, ktera je jen o cca 21 000Kc drazsi je komplet nastavitelnej podvozek s komplet radialnima brzdama od Nissinu)
Prvni pocity?
- kurva - to je lehci jak TTRo (neni, je samozrejme tezsi, ale pusobi tak na me svym tezistem), riditka jsou na muj vkus moc obycejna, ouzka a nebudi ve me pocit pevnosti (verze "R" ma konicky duralovy Magury). Stupacky nemusim nijak hledat - nohy si je najdou ihned tam,kde je cekaj pri uchopeni riditek.
- po nastartovani zni ten motor jak rozbitej, jak japonec s vytahanym rozvodakem .. ale klid - toto je Triumph a toto k nemu patri! Po ohrati a pridani plynu se z "toho" ozyva celkem znatelne piskani! Zadnou paniku - toto je take Triumph! Chvilka hrani si s palubkou, kde krom spotreby, dojezdu, stopek atd . clovek najde i stroboskopicke diody (opticky otackomer), kde si clovek muze nastavit otacky, pri kterych se zacinaji rozsvicet. Me to je k prdu - se svyma 2metrama vysky na pristroje bezne nevidim - musim sklanet hlavu
OK - jedeme...
- jednicka a vsechny ostatni kvalty tam jdou rekneme humpolacky, ale zato ciste a jasne, zadne mezikvalty, zadne nejasne nedorazeni. Porad si opakuju na cem ze to sedim? Ta motorka je totiz hrozne ouzka-sedeli jste nekdy na RS250 od Aprilie? tak nejak podobne "tlusty" mi to pripada.
Nebudu popisovat nudne zajizdeni (ktere opravdu bylo nudne, oproti Bonnevillu). Prejdu rovnou k veci - ten drobecek motor je naprosto uzasnej ... na sestku od 3 tis. funguje tak, ze se celkem svizne roztoci dal a dal. Max jsem opet nezkousel (neni to pro me u motorky dulezita velicina), ale bez stitku tam 220km/h bylo a motorka by sla dal, me to ael sralo (vitr).
VELMI ocenuju zabudovanej ukazatel zarazeny rychlosti - vecne zapominam radit a tam, kde bych na GSXRu spojcil na jednicku (pravouhle zatacky,utazene kruhove objezdy), nechavam na Streetu dvojku, ktera bez protestu zabira!
Ze zvukoveho a siloveho projevu motoru radim dalsi rychlosti stupne, pri pohledu na otackomer ovsem zjistuju, ze radim kolem 10 tis. (cervene zacina u 14), proste je problem citi kdy je motor na vrcholu, pac podobnou davku kroutaku mate v 6, v 8, ale i v tech 12tis. ... cili pul hodiny se s tim ucim jezdit (kdy radit).
Podvozek je suprove hravej, na normalni jezdeni staci bohate tato "obyc" verze ... alespon pro me pocatecni povozeni.
Tuto hravost bych mu ale zaroven vytknul - clovek z te motorky nema zadnej respekt a hrozne brzy si zacina dovolovat vic a vic ....