Právě je pát 27. pro 2024 11:45:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. čer 2009 8:32:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Nazdar pyčoletáři,
celkem bych si rád rozšířil obzory.
Zajímá mě,jaké jsou rozdíly mezi K1,K3,K5,K7.Mimo designu samozřejmě,který vidím.Je mně jasné,že asi nebudete vědět vše,ale předpokládám vzhledem k tomu,že si tady pár střelců pyčolet nedávno pořídilo,tak to budou mít nastudovaný.

Díky... ;)

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. čer 2009 9:09:23 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
Moje 600 K1 byl prvni malej strikackovej pycolet, 750 zacali daleko driv. Blizsi tech.novinky netusim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. čer 2009 11:08:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Jo taky bych si rizšířil rád obzory, hledal sem ve starejch časákách, ale moc sem toho nepohledal, co já vím tak:

GSX-R 1000 mezi K2 a K3 zlom, už to není takový to veliký "prasatko(autobus)", o vstřikování paliva se stará 32 bit řj (16 u K2). překopanej byl i podvozek a celá machna prošla inovacema (rád se poučím jakejma od zkušenných). Brzdy dostaly radiální třmeny. Nějakej výraznej rozdíl mezi K3 a K4 se nenašel. Pro potenciální zájemce jako já, jsou K3 a K4 jak psal popák hodně muziky za "málo paněz bo se dají sehnat už kolem 110K (nová stála v roce K4 380 000 Kč !!!!!!)". No a pak nastal zase velkej rozdíl mezi K4 a K5 kde asi toho bylo inovováno o5 hodně, o tom nám napíše franta :) co vím já tak hlavně rozdíl sou brzdy - sice menší kotouče, ale radální nejen třmeny, ale i pumpa. No a těch technických rozdílů musí být celá řada, páč mezi K4 a K5 je regulérně rozdíl v cene o 40 táců!!! o K6 a vejš se už nezajímám páč na to vživotě nenašetřím...

Jo a u GSX-R 600 a 750 sou ty inovace o rok později vždycky, čili první pěkná 750 je až K4, pyčolet už K3 :)

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. čer 2009 16:56:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No vždycky to šlo po dvou letech a dané produkční verze (K1, K3, K5, K7, K9) jsou absolutně beze změn, kromě barev.
Takže pokud se bavíme o sérii...

K1 fakt k ničemu - těžká velká čubka, motor příšerná divočina, kdy bylo všechno posazený navrh a ve své době pověst nejbrutálnějšího superbiku. A brzdy to nebyly schopný zastavit.

K3 - jak psal Jimbák, klasický pičoviny jako rám, vidlice i zadní jednotka, kola, elektronika, motor a s tím související posun točáku do středního pásma (klasickej trend), brzdy, design, celková váha... prostě úplně jiná machna. V téhle době ale kralovala R1 a pak novej už litrovej blade.

K5 - thebestbikeever :).... lepší brzdy (a to desetkrát), změny na motoru a vstřikování (dva vály na válec) a posun krouťáku ještě níž, jiná geometrie a celkové zeštíhlení a zkrácení rozvoru, takže mnohem lepší ovladatelnost a váha dolů, design. Asi to nebyl takovej monstr skok jako mezi K1 - K3, ale rozdílů je hafo a cena tomu odpovídá.

K7 - Euro 3, takže konec legrace... váha nahoru kvůli dvěma laufům, nějaký chytřejší vidlice, jinej rám, machna zase celkově zmohutněla, změny na motoru a v elektronice, takže nárůst výkonu ve vyšším pásmu, design nemastnej neslanej. Pro spoustu lidí nuda.

K9 - o sérii toho ještě moc nevím (musím konečně kurva dočíst poslední MH), ale je toho moc, co se zlepšilo. Např. lepší brzdy (monoblocky)... V závodech se od ní po pauze od dob triumfování K5 čekalo hodně. Motorka je asi mega dobrá a hlavní příčinou, proč si třeba ve WSBK nestojí moc dobře, jsou piloti, protože největší hvězda Neukirchner leží po pádu v Monze zdrátovanej ve špitálu... Suzuki letos sezonu v podstatě zabalila. Jo, jedna mě někdy v květnu přefrčela na dromu, takže jsem na ňu docela zapškl :grin: .

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. led 2010 9:35:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
nu,jak sám říkám,kdo hledá,najde....
http://www.suzukigsxr.cz/modely
třebas se to bude někomu hodit,bude - li se rozhodovat o přestupu na gixero..... :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. led 2010 10:21:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Paráda, konečně to tam dali, a jak se zdá, tak se ten web začíná rozhejbávat :thumbsup:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. led 2010 11:06:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
Jimbo píše:
Paráda, konečně to tam dali, a jak se zdá, tak se ten web začíná rozhejbávat :thumbsup:

maj ten web udelanej fakt pekne. prehneld modelu s udajema, obr. atd :good:

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. led 2010 11:37:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
no je to sice komplet obšlehnutý ze suzukicycles.org, ale tak je to aspoň první česká stránka, jsou tam i články, pičoviny, takže asi oukej

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. led 2010 13:34:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Nejt píše:
no je to sice komplet obšlehnutý ze suzukicycles.org, ale tak je to aspoň první česká stránka, jsou tam i články, pičoviny, takže asi oukej

Nefunguje to moc dlouho, myslím že časem by to mohl být dobrej zdroj informací....

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: stř 03. úno 2010 0:30:58 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 15. úno 2008 17:56:26
Příspěvky: 259
Bydliště: Blučina
Docela pěkně udělanej přehled je tady...
http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/ ... media.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: ned 14. bře 2010 9:19:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 23. lis 2007 23:43:22
Příspěvky: 67
No nevím Nejte.Měl jsem K2 a těžká se mi rozhodně nezdála.Měla jenom o 2kg víc než K3.
První litry GSX-R měly celkem silný střed,oproti K3,teprve u ní byl pruběh orientován nahoře.
A opravdu,brzdy na prvních modelech příšerné.Rozměrově fakt větší.
K5-to bylo moc pěkné svezení!Supr stroj.
Nyní mám K9,budu ji teprve zajíždět,pak se sem-tam budu vyskytovat na dromu,tak se třeba uvidíme. ;)

_________________
Mustang,Jawa 350-639,Yamaha YZF600R Thundercat,Suzuki GSX-R 1000 K2,Suzuki SV1000S K7,Suzuki GSX-R 1000 K9,BMW R1200GS 2010


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: evoluce pyčoletů
Nový příspěvekNapsal: ned 14. bře 2010 14:34:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Na K2 jsem jenom seděl, nejel, ale toto mi potvrdili snad všichni, kdo ju projeli, včetně testů v MH apod. A není směrodatný rozdíl kg, ale těžiště a celková geometrie machny... skrz to za jízdy může K2 působit neohrabaně, těžce, autobusoidně

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz