No vždycky to šlo po dvou letech a dané produkční verze (K1, K3, K5, K7, K9) jsou absolutně beze změn, kromě barev.
Takže pokud se bavíme o sérii...
K1 fakt k ničemu - těžká velká čubka, motor příšerná divočina, kdy bylo všechno posazený navrh a ve své době pověst nejbrutálnějšího superbiku. A brzdy to nebyly schopný zastavit.
K3 - jak psal Jimbák, klasický pičoviny jako rám, vidlice i zadní jednotka, kola, elektronika, motor a s tím související posun točáku do středního pásma (klasickej trend), brzdy, design, celková váha... prostě úplně jiná machna. V téhle době ale kralovala R1 a pak novej už litrovej blade.
K5 - thebestbikeever
.... lepší brzdy (a to desetkrát), změny na motoru a vstřikování (dva vály na válec) a posun krouťáku ještě níž, jiná geometrie a celkové zeštíhlení a zkrácení rozvoru, takže mnohem lepší ovladatelnost a váha dolů, design. Asi to nebyl takovej monstr skok jako mezi K1 - K3, ale rozdílů je hafo a cena tomu odpovídá.
K7 - Euro 3, takže konec legrace... váha nahoru kvůli dvěma laufům, nějaký chytřejší vidlice, jinej rám, machna zase celkově zmohutněla, změny na motoru a v elektronice, takže nárůst výkonu ve vyšším pásmu, design nemastnej neslanej. Pro spoustu lidí nuda.
K9 - o sérii toho ještě moc nevím (musím konečně kurva dočíst poslední MH), ale je toho moc, co se zlepšilo. Např. lepší brzdy (monoblocky)... V závodech se od ní po pauze od dob triumfování K5 čekalo hodně. Motorka je asi mega dobrá a hlavní příčinou, proč si třeba ve WSBK nestojí moc dobře, jsou piloti, protože největší hvězda Neukirchner leží po pádu v Monze zdrátovanej ve špitálu... Suzuki letos sezonu v podstatě zabalila. Jo, jedna mě někdy v květnu přefrčela na dromu, takže jsem na ňu docela zapškl
.