Právě je ned 05. kvě 2024 10:06:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 0:27:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 22. říj 2008 23:32:08
Příspěvky: 47
Cau chlapi,chtel jsem se zeptat jestli je normalni aby u SV-00 byly ty savle tak tvrdy nebo jestli mi to jenom pripada...ze se pri brzdeni skoro vubec nezanorujou. Tak nevim jestli je vsechno v poradku....Budu za vase nazory vdecnej. Kuba


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 0:32:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
:grin: vetsinou si lidi stezujou na meky vidle.jak dlouho mas machnu?mozna to mel predchozi majitel nastaveny na sebe-120Kg a pokud mas 70Kg tak sou tvrdy...

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 10:23:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15
Příspěvky: 409
Bydliště: okr. Olomouc
Tuhy vidle způsobuje starý (možná nesprávný) tlumičový olej, nebo po případném průniku vazeliny co se ní maže to lineární ložisko co těsní a klouže po vidlicích se tato smíchá s olejem a po několika stlačeních olej napění a vidlice ztvrdne. (ta vazelina v tom ložisku je údajně hodně speciální a drahá, a v některých servisech to nahrazují kdejakou sra...čkou, která se nesmí dostat do oleje - ten originální tuk stojí tuba cca 16.000 Kč).

Ono totiž tlak oleje ve vidlicích může být přes 100 atmosfér !!!

Takto nám to bylo vysvětleno minulý týden v motocyklové škole v rámci Suzuki dnů.

_________________
SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 12:48:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Rosťa píše:
Tuhy vidle způsobuje starý (možná nesprávný) tlumičový olej, nebo po případném průniku vazeliny co se ní maže to lineární ložisko co těsní a klouže po vidlicích se tato smíchá s olejem a po několika stlačeních olej napění a vidlice ztvrdne. (ta vazelina v tom ložisku je údajně hodně speciální a drahá, a v některých servisech to nahrazují kdejakou sra...čkou, která se nesmí dostat do oleje - ten originální tuk stojí tuba cca 16.000 Kč).

Ono totiž tlak oleje ve vidlicích může být přes 100 atmosfér !!!

Takto nám to bylo vysvětleno minulý týden v motocyklové škole v rámci Suzuki dnů.

Ložisko ve vidli? měl sem je rozdělaný, ale sou tam jen bronzový futra ne? :confused:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 16:07:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Jimbo píše:
Rosťa píše:
Tuhy vidle způsobuje starý (možná nesprávný) tlumičový olej, nebo po případném průniku vazeliny co se ní maže to lineární ložisko co těsní a klouže po vidlicích se tato smíchá s olejem a po několika stlačeních olej napění a vidlice ztvrdne. (ta vazelina v tom ložisku je údajně hodně speciální a drahá, a v některých servisech to nahrazují kdejakou sra...čkou, která se nesmí dostat do oleje - ten originální tuk stojí tuba cca 16.000 Kč).

Ono totiž tlak oleje ve vidlicích může být přes 100 atmosfér !!!

Takto nám to bylo vysvětleno minulý týden v motocyklové škole v rámci Suzuki dnů.

Ložisko ve vidli? měl sem je rozdělaný, ale sou tam jen bronzový futra ne? :confused:

no, proto říkal lineární ložisko... (kluzný lineární pouzdro; vedení)

ale o tom že by se muselo mazat teda nevím.... není to náhodou jen u up-side down?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 16:44:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
aha, tak to pak ja....
no jinak taky o ničem takovým nevím, ani u USD sem nic takovýho neřešil, ale těžko řéct že.... :?:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 22:20:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 22. říj 2008 23:32:08
Příspěvky: 47
ewans píše:
:grin: vetsinou si lidi stezujou na meky vidle.jak dlouho mas machnu?mozna to mel predchozi majitel nastaveny na sebe-120Kg a pokud mas 70Kg tak sou tvrdy...

je to 2000 no tak nevim jako tuhy sou jako prase bral bych mekci...to se da udelat pomoci oleje co?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 0:06:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
KubaSV650 píše:
ewans píše:
:grin: vetsinou si lidi stezujou na meky vidle.jak dlouho mas machnu?mozna to mel predchozi majitel nastaveny na sebe-120Kg a pokud mas 70Kg tak sou tvrdy...

je to 2000 no tak nevim jako tuhy sou jako prase bral bych mekci...to se da udelat pomoci oleje co?

prvně odšroubuj matky na vidlích a podívej se jestli tam nějakej tróba před tebou neudělal nějaký giga podložky...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 16:10:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 22. říj 2008 23:32:08
Příspěvky: 47
Jimbo píše:
KubaSV650 píše:
ewans píše:
:grin: vetsinou si lidi stezujou na meky vidle.jak dlouho mas machnu?mozna to mel predchozi majitel nastaveny na sebe-120Kg a pokud mas 70Kg tak sou tvrdy...

je to 2000 no tak nevim jako tuhy sou jako prase bral bych mekci...to se da udelat pomoci oleje co?

prvně odšroubuj matky na vidlích a podívej se jestli tam nějakej tróba před tebou neudělal nějaký giga podložky...

Eee asi sem trouba ale ktery matky mas na mysli?U osy predniho kole nebo u brejli?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 16:22:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
KubaSV650 píše:
Eee asi sem trouba ale ktery matky mas na mysli?U osy predniho kole nebo u brejli?

U brejli, zvrchu vidlic... a bacha, pokud tam sou podložky tak to bude napružený, tak ať tě to nestřelí do ksychtu...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 16:26:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 22. říj 2008 23:32:08
Příspěvky: 47
Jimbo píše:
KubaSV650 píše:
Eee asi sem trouba ale ktery matky mas na mysli?U osy predniho kole nebo u brejli?

U brejli, zvrchu vidlic... a bacha, pokud tam sou podložky tak to bude napružený, tak ať tě to nestřelí do ksychtu...

Dobry udelam doma,tak diky a co kdyz tam budou nejaky velky podlozky?Koupit mensi?Jak casto se meni olej ve vidlich?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tuhy vidle
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 16:31:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
KubaSV650 píše:
Jimbo píše:
KubaSV650 píše:
Eee asi sem trouba ale ktery matky mas na mysli?U osy predniho kole nebo u brejli?

U brejli, zvrchu vidlic... a bacha, pokud tam sou podložky tak to bude napružený, tak ať tě to nestřelí do ksychtu...

Dobry udelam doma,tak diky a co kdyz tam budou nejaky velky podlozky?Koupit mensi?Jak casto se meni olej ve vidlich?

Správně tam nemají být od výroby žádný, nebo si musíš udělat na svoju váhu....
přečti si tohle ať to nemusíme psát zase včechno znova...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz