Buď to špatně kopeš (malou silou) nebo je něco špatně.
Předpokládám, že B je správně. Takže koukni jak máš zapojené přepákování u řadičky....a to: páka na řadící hřídeli (z motoru) musí být pokud možno kolmo na táhlo, co spojuje tu páku s konzolí stupačky a řadičkou. Je tam tísícihran, dá se povolit stáhnout pootočit nasadit. Čím víc to není kolmo, tím hůř to řadí...respektive tím delší pohyb řadičky musíš udělat, aby jsi úspěšně dal jinou rychlost.
Pokud tohle nepomůže, pak ovládací mechanismus uvnitř převodovky (vygoogli "gear selector"). Dá se myslím taky seřídit...jsou tam nějaké vůle pro řazení nahoru a dolů...ty by měly být stejné, jinak to dělá neplechu. Nevím jak 650, ale 1000 má na to samostatný kryt motoru (za ozubeným kolem) a dá se na to kouknout.
Když to nepomůže, tak mě pak napadají snad jenom obroušené vidličky anebo ohlodaná kola = půlit motor, jinak nezjistíš co s tím je.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|