Právě je pon 13. kvě 2024 13:50:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 17:21:24 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Nejlepší „laďák“ je dle mě sériová koncovka – motor je na ni ideálně vyladěný :wave:

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 17:27:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
jirin.sv píše:
Nejlepší „laďák“ je dle mě sériová koncovka – motor je na ni ideálně vyladěný :wave:

Že mě to nepřekvapuje...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 17:31:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Neith píše:
Že mě to nepřekvapuje...

Ani mě to nepřekvapuje, že tě to nepřekvapuje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 18:24:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
jirin.sv píše:
Nejlepší „laďák“ je dle mě sériová koncovka – motor je na ni ideálně vyladěný :wave:

Ne vždy, ewans měl se sériákem moc bohatou směs...a navíc mu laďák krásně vyrovnal křivky...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 18:32:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Jimbo píše:
Ne vždy, ewans měl se sériákem moc bohatou směs...a navíc mu laďák krásně vyrovnal křivky...

No předpokládám, že funglovku neměl, takže se v tom klidně nějakej umělec mohl šťourat... S „továrním“ nastavením karburátoru by ta směs měla být bez problémů.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 20:04:21 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jiřin - no já taky naprosto nesouhlasím. Křivku to většinou vyhladí a pokud k tomu máš i dobře vyladěnou směs, je to rozhodně ku prospěchu. Originální koncovky jsou sice vyladěné perfektně, ale požadavky na koncovku jsou taky mimořádně zatížené hlukovými a emisními normami, kvůli čemuž je narušen a tlumen i průběh výkonu a točáku a kvůli čemuž hlavně orig. lauf váží cca jednou tolik (rezonanční koncovka je mnohem složitější), co otevřená koncovka, která je absorbční.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 20:28:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Další flame, co :-D?
Neith píše:
Originální koncovky jsou sice vyladěné perfektně, ale požadavky na koncovku jsou taky mimořádně zatížené hlukovými a emisními normami.

No to je snad dobře ne? Sice nejsem zelenej fanatik, ale nízké emise mě potěší nízkou spotřebou a po hluku rozhodně taky netoužím – nemám potřebu na sebe nadměrným hlukem upozorňovat... Naopak ocením správnou funkci za všech podmínek – stačilo mi jaké měl problémy soused se starým SV, které si předchozí majitel „suprově“ potunil laděným výfukem a vyladěním karbeců pro tyto výfuky. U nás v ČR fungovalo vše OK, ale stačilo, aby vyjel do Alp a nastaly okamžitě problémy... Se zvyšující nadmořskou výškou se motor začínal dusit až vyflusnul úplně... Se sériovým nastavením by to bylo na 99 % bez problémů, alespoň já jsem v Alpách nikdy žádné problémy neměl.
No a hmotnost výfuku mě fakt nerozhází, je fakt, že nějaké kilo dolů by mi trochu snížilo spotřebu, ale opravdu v řádu setin l / km. Další věc je design a musím říct, že se dle mě originální výfuk na novém modelu SV velmi povedl a motorce sluší :good:

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 21:24:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jiřin - no tohle všechno (design a hluk) už je otázka priorit každého jezdce (mě třeba motorka musí trhat uši a nemyslím u toho na okolí, ale mě samotného to prostě baví... stejně tak si metal do uší pouštím na plné pecky. A orig. koncovka u SV vypadá jako roura do kamen) a taky otázka konkrétního "vytunění", posrat se dá všechno, že.
U spotřeby je to taky diskutabilní, na SV se mi zvedla s IXILem do cca 0.5 litrů, ale taky to bylo v době, kdy jsem za to začal tahat o mnoho víc, takže kdo ví?? Na GSX-R mám Yoshimuru a už jsem jel i za 6 litrů (a to ne žádným šnečím tempem!).. takže opět nesouhlas.
Ok, pět kilo dolů nebo nahoru asi nikoho nerozhází, ale na druhou mít pět kilo navíc taky nepotřebuju... každopádně to je jen pozitivní vedlejší efekt, jenom kvůli tomu si určitě otveřenou koncovku nekoupím.

A hlukové a emisní normy že jsou teda dobře?? Takže podle tvé teorie čím přísnější normy, tím líp? No............... to považuju za vtip. Právě tyhle normy dělají vývoj motorek mnohem náročnější a celkově tím moto-průmysl trpí. Především u dvouválů, u kterých je plnění limitů náročnější a to je jeden z hlavních důvodů, proč se třeba Japoncům prostě nevyplácí investovat do vývoje dvouválcového superbiku... motorka by byla jednoduše mimořádně nerozpočtová a blbě by se prodávala, když mají na supersportovní dvouvály svou tradici již Italové.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 21:31:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
neith.Jooooo Suzuki a Yoshimura to je to pravý ořechový :good: :good: :good:

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 21:36:01 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
zdeněk píše:
neith.Jooooo Suzuki a Yoshimura to je to pravý ořechový :good: :good: :good:


aby ne .... kdyz maji fabriku pres ulici :D kazdopadne co se vzhledu tyce, tak dualexitovou koncovku v triovalu moc vyrobcu nedela ....... :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 22:15:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No vono to má právě jenom jeden exit! Trochu mě to mrzelo, poněvadž lauf už byl na mašině, když jsem ji kupoval. Samozřejmě jsem za koncovku rád, ale jestli někdy nebudu vědět, co s prachama, tak bych chtěl něco ve stylu GP, což Yoshimura dělá taky (ale to už i se svodama a PC)... ale teď budu rád, když vůbec zaplatím dluhy...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 22:19:38 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
jj .... jenze to je origio doplnek od Suzuki ... cili za ranec :( Jardini dela neco podobnyho taky .... a za mensi penize .... :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 22:21:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jojo, i RP dělá moc hezký GP style a ještě jsem koukal po Arrow... s těmahle GP series koncovkama od Arrowa jsem teď slyšel Fireblada K4 a málem jsem se posral... skoro jak Pedrosova!

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 22:27:41 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
nicmene .... oprav me ... v GP ted jezdej petivalce ... ne ?! :)

heh ... Akrap dela tenhle magonek na R6 a na Horneta 600 ... jenze tam zustavaj ty "kamna" pod motorem, cili to pak neni nijak urvany ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 22:37:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Neith: U té tvé yoshimury je v pohodě vyřešna přívěra, viz: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=44187&fid=20
Tady řešijou výměnu koncovky u gsx-r 1000 K5 K6

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 22:42:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Neith píše:
A hlukové a emisní normy že jsou teda dobře?? Takže podle tvé teorie čím přísnější normy, tím líp?

Nikde jsem neřekl, že čím přísnější tím lepší. Ale nějaký standard by dodržovanej měl být.
Nic proti, ale osobně mi dost vadí motorkáři i plechovkáři, co se po našich silnicích prohání s otevřenými uřvanými výfuky bez tlumivek – vždy si akorát pomyslím, co je to za de**la, že na sebe takhle musí upozorňovat... Sám si to třeba pere „do uší“ na plné pecky, ale to že tím omezuje ostatní už mu nevadí. Škoda, že za to nejsou flastry u nás jako v Rakousku.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 22:45:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Ono to má z jedné strany docela výhodu. Už z dáli o tobě ví a žádnej chodec ti tam nevlítne do cesty :D
Ale z druhé strany lidi v autech bez koncovek výfuků a hudbou nahlas, to je fakt magořina :blackeye:

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: úte 28. říj 2008 23:03:59 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Mates - to sice jo, ale prostě bylo to hodně podobný, ne-li lepší! Protože litr prostě burácí trochu níž.. nemělo to být doslova, ale prostě bylo to jak závodní speciál.

Shorty - já mám přívěru dávno venku v krabici, sundali jsme ji s tím borcem, co mi mašinu prodal. On sám prý bez ní jezdil taky a nějaký úbytek ve spodku prý nepoznal a že by to v osmi nějak moc koplo? Nárůst tam je kurevskej, ale čitelnej. Na jaře přívěru ale zkusím hodit zpátky a uvidím. Každopádně už aspoň vím, že koncovka, co tam mám teď, stála cca 18.000 tis.

Jiřin - no neznám nikoho (snad kromě Martina tady), kdo by měl otevřenou koncovku a jezdil s tlumivkou. Zas tak hrozný to není, jezdit úplně bez koncovky je přece jen větší kravál.. ;) A je třeba zajímavý, že kámoš na Benelli Tornado 900 Tre, což je trojbuch, má na mašině Arrow, a to podotýkám jako sérii, a je to uřvanější než jakákoliv jiná koncovka, co jsem kdy v provozu slyšel.
BTW. věř mi, že mě okolí zajímá opravdu až na posledním místě, lauf si nekupuju kvůli větší pozornosti, ale kvůli větší radosti z jízdy, která se prostě s lepším zvukem dostaví.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: stř 29. říj 2008 0:35:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
jirin.sv píše:
prohání s otevřenými uřvanými výfuky bez tlumivek – vždy si akorát pomyslím, co je to za de**la, že na sebe takhle musí upozorňovat...Škoda, že za to nejsou flastry u nás jako v Rakousku.

To sis snad už děláš prdel ne???
Tak to su pro tebe debil já, a mnozí ostatní odsud.... Já třeba považuju za hřích, nedat na SV laďáček, když má tak krásnej zvuk!!!
A flastry na nás? No to snad ne chlape....

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Power Commander
Nový příspěvekNapsal: stř 29. říj 2008 0:54:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
No prdel si nedělám, opravdu mi to vadí, hlavně v městech. Pokud má někdo laďák a městem pomalu probublá na nízké otáčky neřeknu půl slova. Neútočil jsem na nikoho od nás, ale jsou tací co to s otevřenými výfuky trápí co na nejnižší kvalit aby měli co nejvyšší otáčky a dělali co největší kravál. Pak to proti nám akorát štve veřejnost stylem – „Podívejte se jací jsou ti motorkáři hovada, jezdí jak prasata a dělají kravál“...

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz